VAB

Jajamensan, idag är jag VAB med Oliver....
Jag kom hem från jobbet 18.30 igårkväll och Oliver sa att han hade ont i magen, la honom sen tog det inte
många minuter innan 1;a spyan kom... Bytte sängkläder och duschade, sen spydde han igen så det var bara att börja om igen :) Nu har han kräkts flera ggr i natt... Imorse när Pierre och dom stora hade gått kom han in o la sig hos mig o titta på TV... Då fick han lite välling och det tog inte mer än 3 minuter innan dt kom upp igen, men då kände han att han skulle kräkas så han var duktig att gå på toa och kräkas :) Nu har han inte kräkts något mer men just nu ligger han o äter ett smörgåsrån i soffan så hoppas ja att han får behålla det... Han frågar Mamma är ja frisk nu??
Han ligger så mysigt i soffan o kollar på TV :)

Hoppas det blir lugnt i helgen o att ingen annan kräks, ja hade ju tänkt att fira min födelsedag imorrn med lite alkohol, men det får vi väl se hur det blir med det...


Kommentarer
Postat av: Pierre

klart du ska dricka lite cider eller nåt mammsi. jag kan ta hand om kidsen vettu. pussar.

2008-11-21 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback