jobb jobb o åter jobb...

Mitt liv består nästan bara av jobb nu känns det som, har jobbat 11 dagar i rad nu och imorgon är det min 12e och sista dag innan jag är "ledig" i 2 dagar.... På söndagmorgon ca kl 7 åker jag ju upp till Norr... ca 60 mil härifrån... Till Borgvattnets Spökprästgård... jag kommer hem på måndagkväll igen, sen är det jobb igen, är ledig helgen efter men då är det kalas för Foffe som fyller år, måste köpa typ alla hans presenter då... Har bara köpt ett tvspel och biljetter till Monster Jam i Globen den 7 november som jag tror och hoppas att han kommer att bli glad över :)
Men vad sjutton ska jag mer köpa?? Han önskar sig verkligen inget alls.. Skitsvårt!!!!
Har iallafall fått veta nu att tjejen på jobbet som varit sur har sagt upp sig, men det kanske var lika bra om man beter sig så omoget som hon gör...

Nu har jag precis lagt barnen o gluttar lite på Tv... Pierre är på hockey o kommer inte hem förens om ett några timmar...
Har hunnit duscha o grejat medans barnen kollat på bolibompa..
Dom har varit jättesnälla 2 mornar i rad mot varann och det är ajg inte alls van vid..
Matilda har bjudit på saker till grabbarna och gjort jättegulliga saker...

Nu ska jag fortsätta kolla på TV...
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback