Såkallad ledig dag idag...

Idag är ju egentligen min lediga dag, men tackvare en jobbarkompis som inte dyker upp så var jag tvungen..
Jag jobbade mellan 9-13 och kl 7.30 så lämnade jag in bilen på bromsbyte sen åkte jag direkt till jobbet för att jobba sen gav jag min bilnyckel till min chef så hon kunde lämna in min bil på en annan verkstad för framvagnsinställning...
Sen hämtade hon mig i jpobbilen och körde mig till verkstaden för att hämta ut bilen, sen åkte jag direkt till skolan för att ha utvecklingssamtal, som gick åt skogen... Eller han klarar allt o så, men han kunde inte koncentrera sig eftersom hans idiotskola glömt att ge honom medicin...¤#%¤/)=/¤#¤"#!¤"¤%//)
Blir fanimej tokig... Det var 3 lärare där o jag kände inte igen en enda... INGEN visste att Foffe har medicin..Bra kommunikation.. INTE...
Nu har mina små kommit hem precis o vi ska äta sen ska ja gå o träna o sen ta en promenix...
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback