Äntligen ledig dag

Idag är det tisdag, och jag är ledig :)
Som jag har längtat efter den här dagen..
Har inte hänt så mycket sen sist.. Har jobbat..
Helgen var helt okej, i lördags satt jag ute med ena grannen först och umgicks lite, sen gick jag vidare till nästa granne..
Sen gick jag på Mickes födelsedagsfest en sväng (Han ska förövrigt vara med i ensam mamma söker) haha....

Ikväll ska jag på möte i Fruängen om Partylite...
Den nya katalogen har ju kommit nu...

Nu har jag lämnat barnen och sitter o dricker mitt morgonkaffe.. GOTT...


Kommentarer
Postat av: Carmen

God natt! ;-)

Tack för en mycket trevlig kväll. Hoppas på fler möten, men nästa blir förhoppningsvis inte liiika utdragen mot slutet. Nu har jag kollat igenom pappren...mycket var det å hälften fattar jag nått av...haha.



Sussa sött å ha en bra arbetsdag. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback