Äntligen ledig helg

Efter 2 helvetesdagar på jobbet är det så underbart skönt att det äntligen är helg.
Har inte hunnit tagit lunch och varit kvar till efter kl 16 både ons o tor..
Tror chefen fick lite dåligt samvete för igår hade jag det jättelugnt och kunde andas ut igen ;) Hann äta min lunch i lugn o ro.

Foffe blev hämtad i skolan av Nettan med familj igår vid 14 tiden..
Så när jag hade slutat åkte jag hem o hämtade resten av familjen så åkte vi til Grödinge för att hämta Foffe och lämna massa kläder till Alice som Matilda vuxit ur..
Sen var resten av kvällen lugn, jag var jätttetrött..
Idag har jag plockat lite o gjort mig klar för kvällen då jag ska in till grannen o ha en PLvisning..
Hoppas det går bra ;)
Pierre jobbar nu så ja är ensam med barnen, men snart kommer Maria o Mattias förbi o ska ta en fika så då får ja lite vuxensällskap iallafall ;)
Nä nu ska ja läsa Aftonbladet..

Ha en trevlig helg för det tänker jag ha!

PS. GRATTIS VIKTORIA PÅ FÖDELSEDAGEN; DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback