Ensamhet

Sitter i min ensamhet och har tittat på idol och nu tittar jag på riskförlossningar...
Barnen sover och det är alldels tyst och lugnt här... Skönt :)
Har ju som vanligt jobbat idag, sen åkte jag och hämtade Foffe på skolan..
Hem och käka sen var det dags att åka igen, var "barnvakt" åkt grannens son som skulle på träning...
Hans pappa jobbar och mamma var på föräldramöte...
Så jag tog alla barn och åkte till Älvsjö IP...
Var svinkallt och blött eftersom det regnade.. Var där mellan 18-19.. BURR..
Barnen skötte sig jättebra.. Dom fick tom choklad av deras snälla mamma ;)
Fast det inte är lördag, och det händer ju inte alltför ofta..
Dom sparkade lite boll på ena hörnet av planen medans Oliver tränade, blev förvånad över hur duktig Matilda är på att sparka boll.. hon vill väldigt gärna börja träna fotboll, men tyvärr så finns det ju ingen fotboll för barn under 6 år..
Har kollat runt lite efter aktiviter åt henne, men det finns inget.. Bara ridning och då kostar det 4500 för 20 gånger a 30 minuter.. Det tycker jag är lite väl saftigt...  Hon är ju intresserad av både häst och gympa pch fotboll och inget kan hon göra.. SUCK...
Pierre är på Fotboll.. Sverige-Ungern? med Jörgen... Han kommer väl hem om ett par timmar...

Nä nu ska ja fortsätta lite med min stådning som jag påbörjade när jag kom hem eftersom det var gräs över hela lägenheten efter fotbollen.. HAHA, inte kul...
Ska hänga tvätt också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback