Glad :)

Idag är jag på bra humör trots att jag inte fått så mycket sömn inatt..
Dom senaste 2 dagarna har jag inte gjort annat än att gå igenom barnen urvuxna kläder...
Blev 4 kartonger och 3 kassar med kläder...
Mycket blev det men jag säljer allt väldigt billigt för att bli av med det och allt som allt blev det nästan 6000:- som jag lämnar in kläder för.. Hoppas på att få hälften sålt iallafall.. Det vore ju bra.. Då har jag iallafall tjänat lite på det med tanke på att det är några mil ner till Kolmården och bensinen är ju inte gratis precis..
Har semester fredag och det är min lediga helg så jag är ledig fre,lör,sön,mån.. Superskönt..
Får se hur länge man jobbar kvar som Vårdbiträde då ;)
Jag har ju avancerat mig uppåt ;) haha.. SKRYT :)
Det var nämligen så här att min chef ringde mig när jag var på väg hem från jobbet idag...
Jag var aldrig in på kontoret på eftermiddagen eftersom jag var på avlösning till 16 och då har ju alla gått hem..
Hon skulle ha ett personalmöte imorgon angående vissa förändringar som skulle ske i firman och min första tanke var ju direkt att jag fått sparken :) Eftersom jag ska få besked inom 1 månad om jag får fortsatt eller inte... Men ajg har ju inte fått några klagomål sen jag började utan både brukare och anhöriga ringer till min chef och säger att jag är jättebra på mitt jobb och att dom vill fortsätta ha mig hos sig ;) SKRYT ;)
Så berättar min chef iallafall att hon ska ha en liten bebis i februari... (Ny chef då tänkte jag, pust :) får behålla jobbet iaf:))
Hon är redan i v.18 och jag har inte sett nåt alls!!! Hon har döljt magen väl, men på tisdag ska jag syna noga :) hihi...
Det jag vill komma till är att min chef och den andra enhetschefen och vår VD har ahft möte om vem som ska ersätta min chef from typ nu.. Dom kom fram till att dom tyckte att jag var bäst lämpad till jobbet :)
Så hon erbjöd mig hennes tjänst vilket innebär betydligt bättre betalt, inga helger och röda dagar osv...
Hon gav mig till på tisdag att fundera på saken men jag har redan bestämt mig efter att jag pratat med Pierre..
Jag kommer att tacka ja till jobbet..
Kommer troligen börja så smått redan nästa vecka och "gå brevid" min chef för att lära mig löneutbetalningar, intervjuer, hembesök mm mm.. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra. Om dom har det förtroendet för mig efter bara 4 månader så får jag väl lita på dom ;)
Det blir nog bra tror jag :)

Annars då?? Ja jag åker ju som sagt till kolmården imorgon på klädbytardag, ska sova hos mamma o stefan och på lördag morgon ska mamma o jag ut i skogen o plocka svamp och sen ska jag till mormor och ev nåt besök till beroende på om vi går vilse i skogen eller inte ;)
Men innan ja åker imorrn så är det ju det vanliga som ja göra varje dag med lämning av barn och bråk osv..
Sen ska jag faktiskt vara duktig och städa min bil :) TRÅKIGT!! USCH!!
Och fika med grannen, packa duscha o sånt...
Nä nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen är det väl dags att hoppa i säng tror jag :)

Ha en trevlig helg för det tänker jag iallafall ha !!


Kommentarer
Postat av: Carmen

Hallå!

Faan vad nice, självklart du ska ta jobbet. Gisses vilket lyft i karriären, bara på så kort tid. GRATTIS.

Postat av: Nettan

Du vet vad jag tycker hjärtat...å då ska jag försöka föda på en lördag hahahahahahahahha..PUSSAS

2008-09-19 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback