Nervös...

Har haft lite svårt att sova inatt, jag ska ju på ett möte kl 9 idag som ja är lite nervös över :)
Men ja hoppas det går bra o att det går som jag vill :)
Annars har det inte hänt nåt speciellt, harj obbat hela helgen..
Foffe började med sin nya medicin i fredags så ja hoppas att det ska hjälpa, varken igår eller idag har han stammat nåt i princip... men det är konstigt eftersom han äter sin gamla medicin fortfarande också??
Kanske räckte med det här komplementet till..
I helgen som kommer jobbar pierre och malin ska komma hit o så ska ja träffa TjockNettan ;;) hihihi
Snart tycker jag att bebis får komma ut innan du spricker :)

Nä nu ska ja väcka småttingarna snart.. Foffe är redan påklädd och har ätit frukost :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vet att jag är TJOCK..men du...vi skulle väl gå ner tillsammans sen BLINK

2008-09-29 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback