Nu är det över...

Nu är mötet över :)
Satt hos Nina i 2 timmar och vi hann ändå inte gå igenom allt :)
Men jag har ju fått jobbet iallafall, och jag kommer inte att gå tillbaka till vårdbiträde efter att ha varit vik enhetschef utan jag kommer att få fortsätta som chef för gott :) kul :)
Så nu är det lite saker som ska diskuteras innan pepprena skrivs bara som lön tex :)
Men mina uppgifter kommer att bli rekrytering av personal samt intervjuer och utbetalning av löner,
hembesök, kontakt med biståndsbedömmare och ekonomiskt ansvarig över vissa saker osv :)
Det kommer nog bli jättebra tror jag :)
Det är ju lite fritt också och det är skönt när dagis stänger tidigt tex...
Slipper ju alla helger o sånt, så jag kommer att börja gå bredvid så fort som möjligt... :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till den nya positionen på jobbet! Skönt att slippa kvällar och helger, kan jag tänka.

2008-09-30 @ 19:38:01
Postat av: Nettan

så glad för din skull gummis

2008-10-03 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback