stressiga dagar...

Det har varit 2 stressdagar på jobbet eftersom vi har många sjuka och våra vikarier vill inte jobba...
Så tyvärr har jag inte hunnit med att ha möte med vår VD som det var tänkt utan vi har bokat in tid på min lediga dag, nämligen på måndag kl 9.00.. Då ska jag hem till henne och prata om vad som komma skall :)
Vi ska ha personal möte på fredag... hoppas allt där går bra också..
Jobbar helgen, men nu är vi 5 st så det känns bra, inte lika stressigt på helgen :)
Imorgon kommer jag inte träffa barnen alls förutom den korta stund vi ses varje morgon, jag ska ha en PLvisning kl 18, men ska ju vara där lite innan..
Hoppas allt går bra med det också :)
Annars har det inte hänt så mycket, eller jo...
Var hos Foffes läkare igår.. Han har fått en ny medicin from fredag...
Strattera heter den, han kommer att äta den han äter nu (equsaym depot) parallelt med den nya eftersom den nya medicinen inte är amfetaminbaserat så tar det minst 6 veckor innan den börjar verka, men det positiva med den nya medicinen är att den verkar i 24 timmar så han kommer bara behöva medicinen hemma, så skolan behöver inte ha något ansvar över hans medicin alls..
Foffe har fotografering på skolan på tisdag och han har bestämt att han ska klippa håret innan... I samma frisyr som lillebror har.. (tuppkam).... Så länge det inte är npn snorgrön färg eller nåt så är det väl okej att ha på skolfotot... hehe..

Idag fick jag gåshud för första gången på väldigt länge.. RIKTIGT duktig...
Tänk om en annan hade varit så duktig.. haha...

Nä nu ska ja glutta på TV innan det är kudden som gäller..

Natt Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback