bäsar...

Nu är vi trolgen av med alla 3 katter.. skönt:)
-jobbade sent idag, och sen åkte jag och matilda till solflickorna och medans matilda tränade så åkte jag och köpte
skor till oss tjejer i familjen :)
Grabbarna har, men jag skulle vilja ha ett par gympaskor också, men jag hittar inga.. så jag får väl kolla ngn annan ggn..
Gick in en snabbis på hm, och det skulle jag inte gjort, för jag hittade sååå mycket kläder som jag vill ha... men tyvärr finns det inga pengar.... blä.... varför hittar jag alltid massa när jag inte har pengar???? idiotiskt!!!
Imorgon slutar jag tidigare... så om det är lika fint imorrn som det varit idag så tar jag nog en promenad innan ja hämtar foffe, eller så promenerar jag och hämtar honom, vilket han inte kommer tycka om :)
Fick ett brev på posten idag... ett vanligt brev som inte var räkning eller reklam :)
fick en inbjudan till en tjejkväll... KUL att man inte bara får mailinbjudningar utan att det även kommer roliga saker på posten..
Nu är  det snart efterlyst.. sen diagnos okänd...
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback