helgen

I helgen har ja bara jobbat, därför har jag inte uppdaterat något här..
Igår var vi på solflicksuppvisning som Matilda hade i Eriksdalshallen, hon var jätteduktig och gjorde det hon skulle trots att hon är väldigt blyg och försiktig...

Idag har ja varit ledig (trots att min chef rinde mig 8.15 o fråga var jag var)
hon hade nämligen glömt att det var min ledig dag...
Åkte till Nettan vid 8 imorse..
Vi har börjat röja i det blivande lekrummet hos dom, målat o skruvat hylla och grejsat..
Har myst lite med barnen också...
nu slappar jag i soffan, kom inte hem förens 19.15 och då var det bara att säga godnatt till barnen o sen sätta sig i soffan och slappa...skööööönt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för all hjälp!! Barnen och Jag har saknat dig mycket..puss

2009-04-20 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback