jaha

klockan är efter 03.00 och jag är fortfarande vaken... hmmm.. varför??
Jo jag har varit iväg på tjejkväll från kl 17...
sen blev det palace o sen till MAX för att äta o nu är ja ombytt o klar för natten..

åkte ner igår (fredag) direkt efter jobbet (kl 16.00) men kom inte fram förens typ kl 21 till syrran..
Hade ju en jäkla otur att jag hamnade i en jäkla bilkö pga den olyckan som var vid Salem...
Men ja kom fram ialllafall, bättre sent än aldrig... Vi gjorde pizza hos madde o sen sov jag o toa i vardagsrummet :)
Sov som enstock till kl 06.15 då jag  vaknade o kunde verkligen inte somna om vilket inte var så kul efterom ja visste att även denna dag skulle bli lång..
Åkte från madde till sörping för att hämta upp thessa.. sen vidare ner till mogata marken.
Handlade till barnen o inget till mig... och till pierre handla ja också..
träffade på både pappa, fredda o emelie.... fredda fick lite pengar av mig eftersom han fyller snar, och emelie också förstås :)
sen körde jag toa ut till husby o sen direkt till malla o jocke för att byta om o direkt till angelica på tjejkvällen..
det var trevligt o bilder kommer upp på bilddagboken imorgon för nu måste jag verkligen sova,.. har snart varit vaken i 24 timmar o det känns i huvudet, men kvällen blev nykter för mig o det är skönt att veta att ja inte är bakis imorgn när alla andra är det :)
Kl 13.00 är det dags för hemfärdd och då ska vi åka direkt på 10 års kalas till Jossan..

näe nu är det natt natt (godmorgon för en del kanske)

Kommentarer
Postat av: Pierre

Lite synd att du inte kunde partaja loss med tjejerna när det nu va kalas, dumma magen :) Men jag hoppas att du har haft en toppen helg ändå.

Älskar dig gumman min.

2009-04-26 @ 07:56:08
Postat av: Nettan

Tack för ni kom gumman...puss

2009-04-28 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback