mycket som rör sig..

Ja just nu är det vädigt mycket som rör sig i mitt huvud..
Vet inte riktigt hur länge till jag orkar inna nngt händer..
Har pratat med min chef nu och ja kommer att gå ner i arbetstid..
Jag känner att jag inte orkar jobba 100% och samtidigt hinna med allt annat som är just nu med Foffe..
Det tar så enormt mycket kraft att jag bara vill lägga mig ner i sängen och gråta...och helst inte ens stiga upp och göra alla måsten, fixa barnen och lämna dom på morgonen gör mig helt slut även om dom är snälla och inte bråkar..
Hoppas att jag får må bättre n'är jag minskat arbetstiden..

Imorse var vi på BUP med Foffe.. Det gick bra och Foffe tyckte att det var bra och han ville gärna gå dit igen och prata...
Han ar pirrig i magen när vi skulle gå in och han gick och kramphöll i mig..

Igår skulle skolan åka till skansen men ja fick ett samtal på dagen att Foffe inte fick följa med..
1:a orsaken hon sa var att han inte ätit lunch sen helt plötsligt så var det för att
2:a orsak han hade ätit med händerna (konstigt att han gjort det om han inte ens ätit lunch??)
och orsak nummer 3 som hon sa i nästa mening var att nu när Christoffer inte mår bra så vågar hon inte ta med honom utifall han skulle få för sig att rymma..
Jag blev lite tagen på sängen 'när hon ringde och visste inte vad ja skulle säga förens vi la på..
Efter lite samtal så slutade det med att fam Berglundåkte och hämtade honom på skolan och följde med dom hem..
Dom pratade med rektorn och jag pratade med henne på telefon strax efter...
då var det en helt annan historia om varför han inte fått följa med  då sa hon att det var för att han inte ville...
Och idag när ja pratade med samma fröken som ringde igår och berättade att han inte fick följa med så sa hon ytterligar en historia... då sa hon att han inte ville från början och sen ville han åka, men då fick han inte pga dom 3 orsakerna innan... jaja.. less på skolan... 

Just nu sitter ja o kolla på sjukhuset.. ska väl antingen pallra mig ut på promenad eller träna, vet bara inte vilket ja ska göra än...

På torsdag ska ja åka och handla påskägg till barnen mfl..
Och på fredag är vi ju lediga så då blir det väl att vara ute med barnen och sen ska jag på kalas hos grannen...
På lördagmorron åker vil till Kerstin och Roger över dagen... Resten av helgen bli lugn...

Nä nu ska ja dricka kaffe!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom ihåg att din viktigaste uppgift i livet är att ta hand om dina barns mamma. Om deras mamma är utbränd och orkeslös, så kan hon inte heller ta hand om barnen på bästa sätt. Låter det vettigt?

Glöm inte bort att ta hand om dig själv!

Kram.

2009-04-08 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback