Tjänstledig..

Idag pratade jag med Mona på jobbet och vi kom fram till att det är bättre att hon ger mig tjänstledigt ett visst antal % så jag är garanterad att få tillbaka min 100% tjänst så fort jag känner att jag orkar med det..
För om ja byter tjänstgöringsgrad så kan det ju vara svårt att få tillbaka heltidstjänsten om inte behov finns...
så jag kommer att börja jobba 8-13 alt 8-14 troligen blir det 8-14... Men det ska ja titta närmre på imorgon...
imorrn direkt efter jobbet ska ja åka till CityGross och handla påskägg till mina små...

Idag har jag varit på ett PowerStep pass på SATS..
Det är ett rent kondition/styrketräningspass..
det var sååååå kul... Jag har ju tyvärr itne kunnat gå innan eftersom det brukar vara solflickorna då..
Men jag var helt slut när det var över så nytta gjorde det allt :)

Ikväll är det efterlyst som gäller på TV...

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Nettt

2009-04-08 @ 22:34:38
Postat av: nettan

va bra att ni kan lösa det så=) Ska vi ses i mrogon på grossen då? så kan jag oxå köpa?? Tack för ikväll..kramisar

2009-04-08 @ 22:35:44
Postat av: Anonym

Det brukar finnas lösningar på det mesta. Hoppas du kommer ikapp lite med dej själv under tiden oxå för att du ska orka med resten.



Må så gott. Kram å lycka till.

2009-04-08 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback