trööööött och hostig...

Är helt slut idag... Känner mig matt och lite febrig..
Har ju haft en envis hosta sen i helgen...
Blääää...
Idag jobbade  jag bara till kl 13 för sen åkte jag med Foffe till läkaren..
Eller vi träffade inte hans läkare utan en syrra som vikarierar för hans ordinarie läkare eftersom hon är tjänstledig..
Hon var jättetrevlig.. Hon har jobbat som skolsköterska..
Hon sa att Foffe gärna får maila med henne oc h även jag då förstås..
Henne kan man ringa dygnet runt om man vill ngt, även om hon inte svarar 24 timmar/dygnet så ringer hon upp på en ggn när hon kan.. hon skulle ringa skolan och prata med dom om vissa saker...
Hon verkar vettig iallafall..

Nu kollar mina boys på mamma mu medans mamma bloggar :)
Matilda är med pappa  í eriksdalshallen för att ha genrep inför uppvisningen på söndag..

Igår blev mitt nya schema bestämt..
mån 8-14
tis 8-13
on 12-16 varannan vecka 13-17 varannan vecka
tors 8-14
fre 8-13
fredagar är ju min ledig dag egentligen men ja jobbar ju 1 fredag av 3 och på helger jobbar jag 8-13 skönt :)
70% blev det... hoppas det går runt ekonomiskt... det återstår att se...

nu ska ja lägga in lite bilder på bilddagboken..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback