1 a dagen

Idag var det dags för Christoffer att börja i 3:an...
Hans fröken i "lilla gruppen" är sjukskriven så han fick en annan fröken som heter Torun, som jobbat på skolan i 15 år, men varit tjänstledig i ett år för studier....
Hon verkade superbra iallafall det lilla jag såg var bra.
Hon hade ganska mycket att säga om att Foffe går i lilla gruppen o skulle försöka göra allt för att han ska få en resurs till klassen eftersom han tyvärr kommit lite utanför klassen eftersom han nästan aldrig är med dom längre..
Jag åt lunch med honom på skolan o sen åkte vi hem..
Vi gick igenom schemat som inte var helt klar, men dom ska gå till 14 3 dagar i veckan som det ser ut nu, men enligt Torun hade hon fått info om att lilla gruppen slutar kl 13....
Vilket innebär att Christoffer isf ska gå 3 timmar kortare i veckan vilket blir 12 timmar i månaden, det är nästan 3 skoldagar mindre än klasskompisarna, och jag tycker inte att det är okej eftersom klassens schema är lagt så att dom ska klara alla mål som dom har.. Han förlkorar för mycket tid på det.. Så vi får se vad dom säger när ja ringer, jag hade tänkt att ringa Åsa (bitr rektorn) men hon har tydligen slutat...
Den Christoffer ja känner såg ja inte alls i skolan idag, en annan kille som är verkligen mellan golv o tak som går i Foffes grupp gör så att Foffe blir helt annorlnda, jag kände inte igen hans beteende...
Vet inte hur bra ja tycker att det är att dom går tillsammans från tidig morgon till sen em eftersom dom även går tillsammans på fritids. Hoppas bara att Foffe inte gör ngt dumt, den här killen har fått Foffe att göra dumma saker förut..

Snart dags att hoppa i säng, imorgon när ja lämnat Foffe ska jag åka o handla det sista till festen på lördag....
Det blir 35 stycken som kommer + allas barn.. som ja inte räknat med ;)

Nu har ja inte tid med detta längre....

Sov gott..

SE TILL O KLÄCK UT BARNET NU!!!
VILL INTE VÄNTA LÄNGRE!!!
VILL GOSA BEBIS ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja det tycker aj med. Kan ju hoppas domhär "värkarna" håller i sig så den kommer inatt. då kan vi ju förhoppnignsvis komma på Lördag med

Postat av: pilla

låter som en bra ide ;)

2009-08-19 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback