Bara 3 kvar...

Nu har min första semestervecka passerat... vilket också innebär att det bara är 3 veckor kvar..
Viktoria och jag och matilda o oliver har varit i stugan... utöver det så har vi även hunnit med 2 svängar till IKEA och ett till smultronstället, åka guidad tur genom söderköping med tåg och badat i klarsjön och stegeborg,  vi har även hunnit med en tag på stan ;)
Nu är det tillbaka till verkligheten igen, Pierre kom i fredags så nu har även han semester,,
Ikväll kommer toa o malin hit för att sova, imorgon ska vi åka till High Chaparall...
mamma o stefan hyrde en bil sen iallafall så vi slipper åka 3 st. Det kostar ju bensin också ;)
Så jag o mamma ska turas om o köra hyrbilen och stefan kör sin egen...
Sen kommer vi hem på onsdag igen.. och på torsdag är jag sugen på att åka till skänninge marknad...
men vi får se om det blir några slantar kvar efter high chaparall....
Idag har jag en bilfri dag (hoppas jag) det känns som ja inte gjort annat än kört bi l ivekcna...
Och packning står på listan idag också...

Nä nu ska ja dricka upp kaffet..

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback