Gått på helg.

Idag kl 16.00 gick jag på helg.. Såå skönt med tanke på att vi har haft ett helvete hela veckan...
Finns inte folk så vi få som jobbar sliter arslet av oss och vill typ bara grina varje morgon när vi inser vad vi har att göra...
Men nu är ja ledig i 3 dagar.. Hoppas Madde kläcker ut bebisen inatt så ja kan åka o hälsa på på lördag ;)

Festen i lördags var trevlig... Pierre fick pengar till körkort (ett starbidrag iallafall), en cykel, biobiljetter, presentkort, oljelampor mm....

Igår var jag o nettan på bio o kolla på the proposal.. Den va sådär... Början va seg o slutet var bättre ;)

På lördag ska vi ha en kräftskiva hemma med grannarna o fam berglund.. trevligt.. trevligt...
På dan ska Pierre o Mac gå hanledarutbildningen....

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

ta in mig då=) jag kan slava som ett djur=) bara jag har GPS=)

2009-08-28 @ 07:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback