HOME SWEET HOME

Nu är vi hemma igen, kändes skönt att komma hem igen samtidigt som det är tråkigt att behöva åka från landet...
Men nu ska jag fixa och dona inför nästa helgs 40årskalas..
Mamma ska baka fikabröd TACK!!! Ett moment mindre för mig att fixa med..
Det ska ändå handlas och fixas smörgåstårta och städas och fixas bord och stolar till alla??!!???
Plats i kylskåpet för allt är mnog det största problemet nu...

Barnen somna gott här strax innan 21 i deras sängar, hoppas dom sover bra inatt nu när dom är hemma igen, Oliver har ju tjatat om "vårt riktiga hem i Stockholm" sista dagarna..
Men ja hoppas på att få ta en tur ner till Norrköping ngn dag i veckan om syrran får bebis ;)
Har varit hos mormro o morfar idag och fikat.... Sen kom båra grannar Sussane i Julle med barn till landet en snabbis innan vi åkte hem till Stockholm...

Nä nu ska ja nog hoppa ner i soffan o kolla på TV o bara njuta ;=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kniper ;) E du ledig hela veckan eller??

2009-08-16 @ 08:51:47
Postat av: pilla

ja jag är ledig hela veckan...

bara städ som gäller o göra tårtorna

2009-08-16 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback