Snart hemfärd

Vi skulle åkt hem på tisdag egentligen, men nu blir det på lördag istället...
Ska bli ganska skönt att komma hem igen..
Foffe måste hinna landa innan skolan börjar och vi har tusen saker att ordna inför kalaset...
det blir 36 st som kommer men 4 är osäkra... så det blir många sittplatser som ska ordnas...
smörgåstårtor som ska få plats i min kyl??? haha... vi får väl se hur det blir...

Var uppe i stockholm över dagen häromdagen... Träffa mina tjejer... Minstingen kände inte igen mig ;(
Kändes inte bra.. Det gjorde ont i mitt HJÄRTA!!!! Lilla fisunge....



'







Kommentarer
Postat av: Nettan

Nää det kändes inte bra för mig heller...=( vill att ni ska ha bra kontakt!! Kramis

2009-08-12 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback