Styr och fixar o donar...

Ett steg närmre mitt mål-- Att bli klar.. haha
Idag har jag fixat smörgåstårtorna som bara ska garneras imorgonbitti..
Fick låna grannens kyl till 4 st. Så jag hoppas dom inte sover alltför länge så jag får vänta hela dagen på att garnera dom..
Sen har vi varit och hämtat bord och stolar i vår lokal...
Det blev 3 bord och 14 stolar, så det kommer bli lite trångt, men det räcker nog hoppas jag...

Imorgon bitti ska ja upp tidigt, ska först åka hem till Nettan o hämta en madrass ja ska låna av henne till Kenny o Toa  som ska sova över här... Ska låna ut mitt garage till dom också så ja ska ut o leta parkering efter att ja hämtat madrassen.. Sen blir det hem o dammsuga, koka ägg o göra tårtor, duka...
Sen blir det nog lugnt tills gästerna kommer..
Mamma o Stefan kommer på fm,  och Madde m fam kommer tidigare på em också...
Kenny o Toa kommer sist så tårtan kanske är slut då ;) hahaha..
Näevars ingen risk eftersom det är 30 st som kommer o ja har gjort tårta för 60 pers ;)
INGEN ska gå hungrig härifrån..
O Mamma har bakat lite bullar o kakor.. DUMLEKAKOR.. MUMS

Snart dags att hoppa i säng...

NATT NATT

Kommentarer
Postat av: nettan

Du hade fixat allt perfekt! tack gumman

2009-08-23 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback