Fy Sjutton!

Känner inte alls för det här, hade hellre legat i sängen :(
Vi har haft 10-15 cm snö nu i typ 2 dagar och jag tycker det hade räckt..
Men nääää då, nu är det värsta snöstormen ute och sikten är lika med noll och plogbilar har jag inte sett en skymt av.. Har fastnat i snön en ggn redan och varit på väg att åka av vägen flera gånger..
Vill inte ha mera snö nu...
Har snö upp till knäna på vissa ställen, så hur jag än gör så kommer det inte äcklig snö i mina skor.. Inte kul.
Så nu sitter jag óch dricker lite te och äter kakor.. Måste få upp värmen i kroppen lite, fryser ända in i märgen..
Det är typ 2 timmar kvar till ja ska ge mig ut i vädret igen o då hoppas jag inte att min bil är begravd i snövallar efter plogbilar som jag hoppas kommit vid det laget...
Var på macken och köpte en borste till bilen nu också.. Kände att dte nog inte räcker med skrapan, när jag hade varit ifrån bilen i 5 minuter så var den täckt av snö... Hur sjutton kan det komma så mycket på en ggn??
Försökte fota snökaoset men det gick inte bra, men det är nog bara att kolla nyheter eller så... Helt sjukt mycket snö... Men det är kul för barnen...

Imorgon lär väl Foffe få gå till skolan, bussarna lär väl inte komma.. Stockholms kollektivtrafik i ett nötskal...
Se om Pierre kommer iväg till jobbet som han ska...

Nä nu ska jag sluta gnälla :) Har ju trots allt 5 roliga nätter framför mig :) haha...

Var o köpte en till julklapp till Matilda idag, det blev high school musical mikrofon och gitarr.. Eftersom hon älskar att sjunga :)

Tänker på en liten tjej lite extra mycket också... Du vet vem du är. (vill inte skriva ut några namn här)
Jag hoppas att allt löser sig och att du får må bra.. Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

snö :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback