GOD JUL!

Sitter på jobbet och undrar hur länge man kan vara vaken innan man däckar? haha...
Har varit vaken sen ca 7 imorse och kommer inte sova förens sent imorgon kväll..
Har inte kunnat sova idag på dagen för att dels har barnen varit hemma och dels så har jag städat typ hela dagen coh gjort julgodis :) Sen var det bingolotto på kvällen och det "måste" jag spela för det gör jag varje jul :) Enda gången på hela året...
Och när jag kommer hem om nu på morgonen så vaknar barnen ganska omgående.. Då ska dom ha sina strumpor och tjata om tomten osv :) Å jag vill ju inte missa deras tjat... haha..
Så jag får se hur pigg jag är..
Har lite att göra imorgon men det är bara sista småfixet som att koka ägg o skala räkor o koka potatis.. Så det går ganska fort...

Tänkte försöka slappa lite på jobbet, men det går inte för dom som bor ovanför lokalen har fest så det är ett jäkla liv här...
Ögonen går i kors typ...

Ha en bra jul.. Det ska jag ha iallafall.. Hoppas att Pierre mår bättre imorgon... Han hade ont i huvudet och så när jag åkte till jobbet..

MÅSTE komma ihåg att köpa gravljus imorgon.. INTE GLÖMMA...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback