Jaha...Snart julafton

Nu är det bara 3 dagar kvar till Julafton...
Jag har en hel del kvar att göra, Jansson,Köttbullar,Godis,Städa och lite smått...
Måndagen kommer jag att sova bort eftersom jag jobbar inatt... Och på kvällen ska vi till Nettan för Lilljul :)
På Tisdag har jag barnen hemma så då får vi ta tag i städningen och baket.. Hoppas dom är snälla och hjälper till :)
Och på Onsdag får jag göra maten och allt annat..
Var på IKEA och köpte lite till en del julklappar idag... Och lite större strumpor till barnen ;)
Så imorgon ska jag och barnen hjälpas åt att slå in alla 19 paket.... BLÄ vad tråkigt.. haha..
Har redan tröttnat på att slå in paket och jag har inte slagit in så många, men barnen tycker det är kul så då är det bra att dom får hjälpa till lite :)

Julafton kommer vi att äta tillsammans med våra grannar.. Dom har precis som vi.. Släkten långt borta så vi tänkte att vi kan umgås lite iallafall :) Men julklappsutdelningen blir nog hos var för sej... Men det är ju inte sååå långt att gå direkt..
Nyår är också planerat redan.. Skönt.. Då ska vi vara med Fam Berglund :)

Nu har det kommit så mycket snö här att plogbilar och lastbilar hjälps åt att köra bort all snö..Vart dom kör den vet jag inte däremot :)

Har precis ätit en smörgås... Var lite hungrig :)

Här kommer lite snöbilder och lite annat :)

Matilda & Oliver ute i snön




Igen.




Vår framsida full med snö




Bakar julgodis med pappa




Världens finaste hund




Världens finaste Oliver :)




Matilda är sååå duktig på att skriva/stava/läsa :) MIN TJEJ ;) (Tequila kunde hon inte stava till iof) :) Hon visste att det började på T iallafall... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback