Jobb...

Sitter just nu på jobbet och äter min "lunch"
Idag blev det en sallad med Kyckling.. Gott..
Och till det blev det Ramlösa med citrussmak.. Mumma..
Idag var det jättekallt när jag åkte hemifrån, men nu verkar det som att det är lite varmare faktiskt..
Har tagit på mig flera lager med tröjor inatt också, för när 2a rundan börjar typ 3,30 då är jag frusen till tusen..
Vi fick ju lite tröjor av jobbet i julklapp...
Visste att vi skulle få fleece eftersom vi provat ut vår storlek, men sen hade dom även köpt en vit piketröja och en svart "t.shirt"..

Imorgon ska jag gå upp kl 12 typ för att åka och handla lite julmat och förhoppningsvis dom sista julklapparna.. Hoppas verkligen att jag hittar till dom som är kvar så jag slipper springa flera gånger..
Nu är jag ledig i 2 dagar innan jag jobbar 2 nätter till.. Sen går jag på 5 nättersledig.. Wooohooo..


Här är Fleecejackan




Och Piketröjan




Min nattlunch





Kommentarer
Postat av: Liinda

Nu blev jag hungrig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback