Oj..

Nu har jag varit dålig med att uppdatera min blogg.... igen..
Helgen har varit bra, i fredags kom Angelica hit så vi drack lite vin och kollade på idol..
Jag tycker rätt vann...
I Lördags åkte jag med barnen och hunden på julmarknad i Kolmården...
Hittade lite saker att handla..
Vi passade även på att åka förbi mormor o morfar för att ta en fika...

Imorgon ska jag åka o handla dom sista små julklapparna.. Hoppas jag hittar det jag ska.

Jag tänker mycket på mamma Karin också.. Håller tummar för att du får åka hem snart..

Idag blir det luciafirande på dagis...

Idag har Pierre varit nykter i 1 år.. GRATTIS till dig :)

Har fått dagiskorten också, har scannat in dom på datan...


Oliver


Foffe




Matilda



Syskonkortet på dom små..



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja matilda har, tycker mig känna igen den :-D... kram

2009-12-14 @ 12:23:47
Postat av: Liinda

Sååå söta så.

Grattis till gubben det är väldigt duktigt och starkt gjort!



Önskar er en underbar Jul och gott nytt år!

BamseKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback