Oj..

Har visst varit dålig på att uppdatera bloggen....
Det har inte hänt så värst mycket i mitt liv dom senaste dagarna,

Var på barnkalas i Lördags, min guddotter Mathilda fyllde 1 år i måndags

 



Var även barnvakt åt denna lilla tjej.. Mosters gullunge :)




Toa myser med Alma...





I veckan har det varit lugnt, Jag jobbade extra i söndags och har varit ledig sen dess.. Men inatt är det dags att börja igen.. 5 nätter på raken, men jag HOPPAS att någon vänlig själ kan ta mitt pass på fredag för då har vi personalfest med jobbet, ska äta julbord.. Skulle vara kul och slippa jobba mitt i middagen.. Men ja får besked idag.. Fick ledigt på julafton iallafall, men inte nyår, så jag får väl skåla med mig själv klockan 00 på nyår... (Med cider då förstås)
Men men... Nä nu ska jag göra mig iordning för jag och Pierre ska åka iväg och kolla lite julklappar, han tar långlunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback