Fullt upp...

Har slitit som ett djur på jobbet, jobbade till 17 idag..
Fick ett mindre trevligt samtal pga ett missförstånd...
Men det är löst, men ja är pissigt sur på Anna som inte informerat mig om saker som hon skulle
informerat mig om!!
Men men..
Imorgon ska ja sitta med löner.. BLÄÄÄ vad tråkigt.. haha

Idag skulle jag ha varit på singing bee inspelningen men vi åkte inte för bebis var sjuk :(
Men hennes hälsa går före allt :)
Mailade till stället som jag köpt hennes doppresent till igår för att det blivit lite fel "form" på det jag besällt..
Kan inte förklara det opå bättre sätt utan att avslöja vad det är :)
Tänkte maila och säga att det blivit fel, den jag fått var 10 kr billigare, men de är ju skitsamma...
Den jag fick var ju fin också :)
sen fick jag ett mail tillbaka där det stod
Hej Pernilla,

vi ber så mycket om ursäkt för felet.
Ordern måste ha registrerats fel på orderkontoret.
Kan vi som en kompensation till Dig skicka en ...... "............"   
Art.nr: ........ Helt kostnadsfritt.
På så sätt får Du två dopgåvor till Mathilda.

Denna sak var inte billig och ja uppskattade att dom svarade så fort..
Så nu kommer jag garanterat att handla där igen :)

Kul när det är något som är posivit...

Eftersom ja skulle varit på singing bee så hade jag fixat barnvakt åt grabbarna så pierre kunde åka med matilda till solflickorna, men eftersom ja inte åkte så åkte jag o pierre o matilda på solflickorna och grabbarna var hos grannen ändå.. tror att Matilda uppskattade att pappa följde med också :)
Hon var lite sur innan flr hon ville inte träna för hon var rädd att hennes lösa tand skulle lossna...
Men ja lovade henne att den inte skulle det så det var ju Jäkla tur att den inte gjorde det.. annars hade det blivit ramaskri på henne...

I helgen blir det lugnt, har inget inplanerat.. Ev ett IKEA besök iof.. Och en PLvisning på lördag.. men annars är det lugnt...

Nu börjar strax efterlyst...

Sov gott..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback