Helg..

Nu är det helg, och jag är ledig :)
Idag ska jag åka till IKEA & CG med min Gummirumpa :)
Efter det ska jag har en PLvisning som förhoppningsvis ger mig några extra slantar :)
Igår tappade Matilda sin första tand :) Nu är hon en stooor tjej, det första hon frågade imorse var om tandfen kommit..
Hann även med att åka till Foffes skola igår när han skulle äta lunch, så jag satt med på lunchen.Åkte egentligen dit för att lämna termobyxorna som han glömde hemma, men sen ville han att ja skulle stanna så snäll som man är så gjorde jag det :)
I föggår åkte jag direkt efter  jobbet o hämtade Carmen, sen åkte vi till Nettan för att ta en promenad..
Vi gick skitfort och jag var helt slut, men kom upp i över 12000 steg iallafall :)
Åkte förresten förbi posten och hämtade ut Hildurs andra doppresent :) Den var också såååå fin :)
När vi hade promenixat klart gick jag o carmen på PLmöte, vi fick en varsin produkt :)
Sedan igår morse går jag på diet, dricker nutrilett och äter 1 mål om dagen..
Brukar ju aldirg äta frukost så det byter jag ut mot en shake, och lunchen likaså, men middag äter jag hemma med familjen..
Pierre smsade mig igår em och frågade om ja kunde köpa pizza på väg hem..
Vilket jag gjorde '3 och en sallad till mig :)
Det sög inte i mina tarmar efter det heller...
Så ja satt o åt en sallad medan min familj åt pizza...
Och inget godis åt ja igår heller :)
Duktiga jag :)
Idag sov vi till halv åtta..lyx...
Har druckit min frukost o ska snart göra mig iordning så ja är klar för IKEA.. lär ju va massa folk så ja är glad att ja vet exakt vad ja ska ha :)

Nu är det bara en vecka kvar till dopet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback