kyrkan inför dop

Idag har jag varit med på "genrepet" inför lördagen då Jossan & Vanessa ska sjunga.
Dom var sååå duktiga och jag kommer nog bli väldigt blödigt på lördag och fälla en o annan tår..
Men det är ju bara glädjetårar ;) hehe..
tjejerna var iallafall jätteduktiga o ja ser fram emot lördag :)

När jag var på väg till bilen från jobbet idag för att åka hem upptäckte ja att jag tappat min bilnyckel!!!
Leta o leta men hitta den inte, men sussie o julle kom med min extra nyckel så ja kunde hämta foffe o sen åka o träffa nettan o mac med barn :)

Nu är ja trött och har ont i hela kroppen.. vill sooooova..
Imorrn är det fredag o våra IKEA möbler kommer så i helgen blir småttingarna rum klart...
Skööönt, nu är det bara soffa o soffbord kvar...

Natt Natt

Kommentarer
Postat av: Nettan

kommer oxå gråta=)

2009-02-14 @ 07:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback