LEDSEN

Orkar inte med det här mera, hur mycket ska man behöva ta??
Ja önskar att ja hade energi att gå vidare med allt, men det tar sån tid och ork att jag inte
vet om jag kommer att göra det...
Jag vill inte att det ska gå så långt att det verkligen händer något eller ännu värre att han gör sig själv illa??
Och någon jävla förtur får man ju inte heller....
Tyvärr är det ju så att vääääldigt många barn/vuxna med den problematiken vill/tar sitt ....... (vill inte skriva ut)
Och skulle det hända något sånt i min familj skulle jag aldrig förlåta mig själv..
Därför kanske ja måste ta tag i allt nu...
Barnen här i stockholm är såååå jävla elaka!!!
Ska man behöva flytta????
Är det de som behövs så kanske man måste... Men vart??????
Nu orkar ja int skriva mer

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tror faktiskt inte det beror på stad! Tror barnen bara inte har bra uppfostran. Dagens barn får göra precis vad dom vill finns lixom inga regler. Det är VI som mestämmer över barnen INTE DOM!! Så jag hoppas verkligen att vår sötnos inte ska bli mobbad mer (skolbyte hjälpte jossan) Du gör det du ska. MEN bli hårdare i skolan. Ge inte UPP!! Puss.

2009-02-18 @ 08:45:18
Postat av: angelica

tänker på dig!

ge inte upp nu, du e stark o klarar detta....

kram kram

2009-02-18 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback