mår bläää

Jag kom hem från jobbet och kände mig dålig...
Har lite temp men har nu tagit en alvedon o mår lite bättre...
Skulle ha hämtat ut doppresenten som ja köpt, men ja orkar inte så ja gör det imorgon istället..
vill så gärna visa vad ja köpt, men det går ju inte för då kommer nyfikna Nettan se o det vill ja ju inte :)
Så jag får snällt vänta till efter den 14e när dopet varit...
Har suttit lite med tidrapporter en stund nu, inte ett rätt på ngn.. haha...
Tur att man gör en korr innan man betalar ut lön.. haha..
Skulle promenerat med Nettan idag, men det blev inte vilket kanske är bra nu om ja håller på o bli dålig..
Har iof känt mig lite hängig i typ 2 dagar... Blääää...
I helgen är ja ledig :)
Kuuul..
Nu ska ja fortsätta att tycka synd om mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback