Melodifestivalen

Kollar på melodifestivalen nu...'
Dagen har varit lång, vaknade imorse av att Oliver låg brevid mig och han luktade.... hmm.. inte godis iallafall.,
Så det var bara att pallra sig upp och duscha honom, sen gjorde jag kaffe...

Började småplocka lite, sen tog jag en promenad som genererade i 4200 steg :)
När jag kom hem började jag städa köket, vilket tog mig måååånga timmar då jag tog ALLT..
Micro,kakel osv.... Men det är skönt att det är gjort nu..'

Foffe kom hem strax efter lunch från Nettan, han hade haft det jättebra...
När ja var klar i köket gick ja in till grannen en stund medan dom stora var ute o lekte, sen togTibi med sig Matilda och Foffe till pulkabacken... och på vägen hem så köpte dom godis :)

När jag kom hem hade Pierre gjort maten klar..Moussakka...SKITGOTT!
Nu har ja börjat skriva packningslista till imorgon när Foffe åker...
Var bjuden på kalajs i Möklinta ikväll, men det blidde inte så, men det var ganska skönt...
Matilda har suttit med fötterna i fotbadet idag igen... haha...

Näe nu orkar ja inte mera...

Bye Bye...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Liiiite hjälp med köket fick du allt.... puss

2009-02-22 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback