SATS

Igår på förmiddan gick jag till SATS för att anmäla Jossan & Foffe till street/showdansen som började igår..
När jag kom dit så fick jag vänta ca 50 minuter för att det var strul, det var bortplockat från shopen på deras data så det var jättebökigt och innan hon som stod i kassan fick klarhet i hur man skulle göra efter många samtal så hade ja väntat i typ 50 minuter, men till slut så blev dom anmälda iallafall..
så 12.30 var det dags för dom att börja dansa medans Nettan invigde sitt SATSkort som hon skaffade igår..
Hon fick även en axelväska... Och sen fick jag också en väska av Elin (hon som hjälpte mig med barnens dans o så hette så) eftersom hon hade så dåligt samvete för att jag fick vänta så långe.. annars får man bara väskan om man tränar 2 ggr i veckan typ 12-17 veckor eller nåt, men ja slapp :) haha

Har lite träningsvärk idag i ljumsken, men ja får skylla mig själv ;)
Idag har ja jobbat som vanligt, dagen har varit lugn har mest suttit vid parasolet och lagt in massa handlingsplaner...
Nu slappar ja i soffan, är helt slut... haha

Har mailat till FK nu också, blir vansinig på deras lååååånga handläggninstider... BLÄ på dom..

Foffe har åkt skridskor i skolan idag, han skröt om att han åkte 8 varv utan att vila o att det var skitjobbigt :)
Imorgon är det simskola för honom...
Han mådde inte bra nu ikväll så ja hoppas han är bättre till imorrn, han hade ont i huvudet o mage...

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback