Sol

Idag sken solen hela dagen och himlen var klarblå, det var jätteskönt väder, tyvärr har jag inte hunnit vara ute o solskenet så mycket...
Har ätit lunch med min chef idag.. hon bjöd :)
Imorgon kväll börjar Pierre och småttingarna helg :)
Pierre är pappaledig ända till måndag...

Idag har jag retats med Nettan :)
Har gett henne lite hintar om doppresenten som troligen gjorde henne mer förvirrad :)
Vi pratade lite om doppresnter, jag tycker ju att en doppresent ska vara nåt man kan ha hela livet...
Sen sa jag att det var så bra med den här doppresenten eftersom den är påfyllningsbar :)
Man kan fylla på den varje år, som en spritflaska.. hahaha...
Jag fattar ju iallafall vad ja pratar om, men inte hon. vilket är kul :)
Fast för mig spelar det ju egentligen ingen roll om hon vet eller inte, men det är kul att jävlas lite...

Idag ringde Foffes skola för att berätta att han vägrar att ta på sig sina termobyxor..
Vad ska jag göra från jobbet?
Det är väl bara att säga att han ska ha dom på eller så får han stanna inne.

Idag har Madde roat sig med att lägga in massa bilder på bilddagboken..
USCH......


Kommentarer
Postat av: Madde

jajamän det har hon, å nu e dom på ingång på facebook med:-D

2009-02-09 @ 20:43:36
Postat av: Pillipluttan

Du skulle bara våga....

2009-02-09 @ 20:51:44
Postat av: Nettan

Du är så elak pluttis=)

2009-02-09 @ 21:10:32
Postat av: Madde

Ja jag håller med dig Nettan ;-)

Å joo Pilla ha våga

2009-02-09 @ 21:17:49
Postat av: Nettan

å ni är så fina båda två...=) sötnosar

2009-02-11 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback