Söndag

Gick upp skapligt idag..
Åt frukost (eller rättare sagt, drack en nutrilett)
Sen röjde jag i alla gardrober,byrålådor, och klädkammare där alla mina kläder ligger och vek o grej för att sen lägga in allt fint i min nya garderob :)
När jag var klar med det så åkte jag till Carmen med Nettan och vi körde ett pass på mattan och sen promenerade vi..
Har kommit upp i nästan 9000 steg på bara 5 timmar, det är skitbra :)
Har precis ätit mat nu och barnen håller på i Foffes rum och bygger en koja..
Imorgon är det jobbvecka igen, pierre är föräldraledig on,tor,fre,lör,sön denna vecka..
På torsdag efter jobbet ska ja åka till Nettan för att baka till dopet på lördag..
Och på lördag morgon ska jag åka till henne för att göra smörgåstårtan :) mums :)
Ska även slå in doppresenterna idag :)

Nu är det kaffetajm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback