Städa

Idag är det städdag.. Tråkigt, men ett måste...
Foffe har sovit hos fam. Berglund idag...
Han kommer hem efter lunch ngn ggn...
Sen ska vi väl ge oss ut i pulkabacken med barnen i eftermiddag också, det har kommit lite snö inatt..
Barnen spelar TVspel nu o ja ska bara dricka upp mitt kaffe innan jag fortsätter med städandet...
Håller på och går igenom mina PLväskor för att plocka fram lite ljus..
Tränade igår, Mac följde med också och har även han införskaffat sig ett SATSkort :)
Duktigt där Marcus :)
Nettan är jätteduktig när vi tränar, hon springer o springer o springer :)
Jag är lite mör i kroppen nu eftersom ja varit n i 3 dagar o tränat, men idag blir det lugnt...
Imorgon är det body pump :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är oxå jätteduktig=) hoppas att jag snart får resultat..pussis

2009-02-21 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback