SURT

Just nu SUGER mitt liv...
Är så less....
Stressar som en idiot från det att jag vaknar tills jag kommer hem...
Har varit en helvetes vecka på jobbet,utan lunch i princip varje dag..
Helgen är det tänkt att jag ska åka ner till Norrköping för att träffa Fredda och hämta Foffe hos farmor, men
nu verkar det inte bli så, vi har kaos på jobbet och jag har jouren, vilket ja blivit lovad att slippa sen länge, men Mona jobbade förra helgen på sin jourhelg så hon är inte så pigg på att jobba även denna helg,..
Vi behöver FOLK!!!
Alla som varit på intervjuer kan ju inte börja än... Blir galen...
När jag kom hem från jobbet idag skulle jag umgås med barnen var det tänkt, men gissa vem som slockna på soffan??
Är det det som kallas utarbetad?
Hur FAN ska jag få hem Foffe om ja måste jobba..
Blir galen!!!!
Vill gå i ide´ i typ några dagar och bara ligga under täcket och sura och skita i allt...


Fick iallafall ett bra besked igår.. om några veckor kommer dom att börja tapetsera hela våran lägenhet :)
Dom kommer med tapetprover om 1-2 veckor.. kul :)
Vet bara inte vilka färger vi ska ha, men det får vi se...

FAN vad jag hatar det här!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback