Träna

Igår var jag på Body Pump...
Vilket resulterat i att jag har väldigt svårt att gå i trappor och sätta mig ner, men ja får väl skylla mig själv antar jag..
Idag tränade jag bara på gymmet och imorrn ska jag dansa...
Full rulle :)
Pierre ska gå på body pump imorgon så då byts vi av direkt efter eftersom barnen måste lämpas över...
Mac och barnen var här idag medans ja o nettan tränade..
Vi träffade Elin idag, hon är sååå trevlig....

Annars har dt inte hänt så mycket, har kollat på Tv:n..
Pratat med foffe några ggr idag, både via sms o på tele.. han ringer mig ganska ofta nu när han har med sig sin egen telefon...

Håller på och jobbar med packningslista till helgen ocskå, tänk om ja glömmer Freddas kamera :)
Ska åka på onsdag och kolla efter Emelies present, tyvärr kommer hon inte att följa med Fredda in på lördag, men hon får såklart något iallafall :)

Haha, ja får Skitont i armen av att sitta o skriva så nu orkar jag inte mer...

JÄVLA TRÄNINGSVÄRK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback