1/1-09

Första dagen på nya året och jag har även idag varit hurtig och tagit en promenad tillsammans med Nettan, skulle egentligen gå till gymmet idag, men dom har stängt så det blev en promenad istället...
När vi kom tillbaka till Nettan så provade jag på Wii Fit (Som jag också ska köpa ;) Rockade rockring och körde step/aerobics.. kommer inte ihåg vilket, men varm blev jag iallafall :)
Är hemma nu o barnen tittar på bolibompa..
Har inte gjort nåt speciellt idag utan bara tagit det lugnt...
Imorgon är det jobb igen och även i helgen.. Vill verkligen inte jobba i helgen..
Men ja får väl försöka tänka på att det inte är så många helger kvar nu :)
Ska mäta och skit idag också.. USCH... Men då vet man ju om det händer nåt eller inte :)
Näe nu har jag inte tid med det här..
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nettan

såå skönt..jag har just tränat med wii i 40 minuter=) kramkram till dig grodnos..

2009-01-01 @ 19:21:10
Postat av: Nettan

Jaa det är vi verkligen...OSLAGBARA som du skrev till mig..<3

2009-01-01 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback