BLÄ

Förstår verkligen inte vem som kom på sjukdomen förkylning!
En helt jävla onödig idiotsjukdom...
Jag gör av med hur mycket näsdukar som helst, känner mig inte så speciellt välkommen hem till mina tanter o gubbar på jobbet (vilket jag kan förstå) MEN ja kan ju inte ringa o sjukanmäla mig för Täppt i näsan..
Okej om ja haft feber men inte ens det har jag :)
Har jobbat idag och det har varit lugnt, imorgon har ja en hel del annat som måste fixas eftersom ja var hemma igår så har jag en del nya larmregistreringar som ligger och väntar på att få komma in i skåpet...
Men på måndag är jag ledig... Foffe ska vara hemma med mig då har han bestämt sig för nu...
Så ja vet inte vad vi ska göra, men om Nettan o dom är friska och vi också så ska vi nog hitta på nåt så våra barn får träffas eftersom dom är ett par :) Vad skönt det skulle ha och ha Nettan som min sons svärmor... då skulle man ju kunna umgås :) haha.. men ja kommer bli farmor o hon mormor o det stör mig :) Farmor är så elakt och mormor är snällt... Då kommer jag vara den elaka o Nettan den snälla... Blä på dig :) hahaha..
Snacka om framtidsplaner.. hahaha

Inte ett skit är det på Tv idag heller... Vet inte vad man ska roa sig med.. Är lite hungrig, åt inte så mycket mat..
Kanske ska ta en smörgås... med stekt ägg? gott ;)

Näe nu orkar ja inte skriva mer :)
Syrran ( Malin ) Har förresten joinat oss alla andra som lever på 2000 talet med att börja blogga.. Hennes blogg är
www.mallahs.blogg.se
Gå in o läs :)

Tror förresten att min katt ska ha kattungar när som helst.. Kände på hennes mage igår och den var STENHÅRD...
Hmmm...

Hatar grannar som spelar musik varenda jävla helg!!!
Har dom inget liv eller???
IDIOTER

Näe nu ska ja sluta..
Sov gott och gör inget som jag inte skulle göra...

Kommentarer
Postat av: Nettan

puss på du min plutta

2009-01-18 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback