.......

Igår (Måndag) Skulle jag varit ledig men jag fick jobba halvdag för vi hade typ alla sjuka, men istället fick jag vara ledig hela dagen idag :)
Så idag har vi först varit på Kristallparken med barnen och lekt lite :)
Bilder finns på min bilddagbok, orkar inte lägga upp här också..
Sen gick vi hem och la barnen och kanske det var så att deras mamma också somnade i soffan, vem vet ;) haha
När vi vakna så åt barnen lite snabbt sen åkte vi till elgiganten för att köpa Wii Fit...
Fyndade Demoexet för 679 :- istället för typ 1000-1200 ungefär som det kostar annars :)
Så nu har jag joggat o rockat rockring osv.. kul men jäkligt jobbigt :)
annars har det inte hänt så mycket.. Har fått kontakt med min lillebror igen och vi ska ses snart :)
Ska bli jättekul, har inte sett honom sen 2004...
Han ska tydligen klå oss i kortspel, haha :) (Det var det enda vi gjorde när vi sågs sist)
Tror väl att lillasyster följer med också...
Men som det är nu så är dom hos pappa dom helger som jag jobbar så det passar inte förens i slutet av februari tror jag..
Men det går fort tror jag :)
imorgon är skolan stängd så Foffe ska med Pierre till jobbet hela dagen, så hämtar jag dom när jag slutar...
Nu är det strax läggdags för mina barn... Trötta som attan o jag med :)
Nu orkar ja inte skriva mer..
Troligen kommer vi boka vår utlandsresa i helgen :)
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback