.......

Idag har jag haft en helvetesdag på jobbet, det riktigt suger att vara chef ibland..
Iblad undrar man vad vissa tänker med, det är fan inte hjärnan alla gånger det lovar jag...
Inte kul att ta en massa skit från anhöriga pga slarvfel! Det SUGER..
Men det är bara att bita i det sura äpplet :)

Nu är kameran till lillebror inköpt och finns nu här hemma :)
Malin har beställt ett minnsekort..en

Även Nettans födelsedagpaket har kommit idag, men jag orkade inte hämta ut den idag så jag gör det imorgon,
ska ändå ut och åka för att köpa gympadräckten till Matilda..
Och ev hämta Malin vid tåget...

Det blir städ och tårtbak i helgen, men det enda jag vill göra nu är att sova.. Är helt SLUT..

Barnen ska kolla på bolibompa nu och äta fredagsmys.. Dom är lite sura för att dom skulle ha gått ut idag och åkt skidor men det är inte så mycket snö kvar eftersom det varit plusgrader idag.. Så det blev inget åka för dom...

På tisdag ska lillfis till BVC på 3årskontroll, jag kan nog inte vara med så det får bli pierre som får följa med istället..

Nu tänker jag lägga mig i soffan o slappa när barnen kollar TV..

Godnatt :)
Sov gott..
Grattis till Mamma som fyller år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback