GOTT NYTT ÅR!

Nu är kl ca 01.10 och det är nu den 1 Januari 2009...
Fredde fyller år idag GRATTIS till dig :)
Kvällen har varit bra, har ätit god mat och fikat sjungit singstar och spelat guitar hero tillsammans med våra grannar Sussie,Julle,Fredrik,Emma,Oliver och Micke (Julles kusin)
Alla barn klarade att hålla sig vakna till tolvslaget så vi gick alla bort till Sjörörvarparken för att titta på fyrverkerierna, men Matilda blev jätterädd och ledsen så Pierre tog med henne och Oliver hem ganska snabbt, så jag stod kvar med Foffe o grannarna och skålade in det nya året.. Foffe och jag gick strax efter för att hinna hem o säga godnatt innan småttingarna la sig...
Direkt när vi kom innanför dörren säger Foffe
-Mamma, jag är skittrött..
Han förklarade sen att han inte vågade säga det innan för att han var rädd att han inte skulle få se på några fyrverkerier då :) Sötnos :)
Har precis druckit lite kaffe nu och ska snart hoppa i säng, är sliten som attan....
Var och tränade i ca 1 timme igår på gymmet och idag var jag och Nettan ute o promenera i 1 timme...
Känns bra, men ja är såååå trött nu, har lite (men bara lite) träningsvärk i mina ljumskar av någon anledning.. Tror att det beror på en av maskinerna på gymmet...
Så är det när man slarvar med att gå dit, då får man ta värk.. haha...
Imorgon blir det nog bara slapp.. Kanske gå o träna om dom har öppet, men det ska ja kolla upp imorgon..
Sen jobbar jag fre,lör,sön...
Fick reda på idag att Foffes skola har stängt på Onsdag... Hade inte en aning om det....
Liiite sent att begära ledigt nu kanske... hmmm.. jaja.. Ska försöka iallafall, man kan ju inte få mer än ett Nej.
Näe nu ska ja inte sitta här mer...
Gott nytt år och hoppas erat 2009 blir lika bra som ja hoppas mitt blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback