Hemma..

Mår lite bättre idag...
Är ledig idag så -foffe och jag har en TVspelsdag :)
Han åt frukost och sen direkt till TVspelet och där kommer han nog sitta typ hela dan :) haha...
Jobbet har ringt typ hur mycket som helst nu på morgonen...
Haha, allt ska man behöver göra själv :) hihihi

När jag skulle lämna dom små på dagis imorse hade fröken inte kommit, men som tur var så var Elias utanför i hans pappas taxibil så barnen fick gå in och sätta sig där och värma sig innan fröken kom. 45 minuter sen...
Själv stod jag ute och frös...

Igår var jag inne hos Sussie och fika ett par timmar, sen var jug ute och promenera...

Ska fixa lite med mobilerna nu, Foffe ska få min gamla så ja måste rensa ur foton o sånt skit... BORING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback