Hemma med 2...

Har både Matilda och Foffe hemma idag..
Matilda ligger och sover fortfarande så henne har ja inte så bra pejl på hur hon egentligen mår, men hon hade varit uppe o kissat imorse innan Pierre gick till jobbet och då var hon varm och hade tydligen fortfarande ont i huvudet...
Gillar inte riktigt det där med ont i huvudet... 
Foffe har ont i magen och ligger nu i soffan och tittar på TV där ja kan tänka mig att han kommer att spendera sin dag :)
Ja ska tvätta och pula lite... När Pierre & Oliver kommer hem så ska jag åka o handla grejer till Stampe och även åka till jobbet en sväng..
Det var "Olivers" fröken på dagis imorse när jag lämnade honom...
Hon blev så glad när hon fick höra att Oliver hade kalsonger på sig och inte blöja :)
Hoppas det inte händer för många olyckor bara :)
Han var jätteduktig i helgen och både kissa och bajsa på toaletten...
Det hände 2 olyckor på hela helgen vilket jag tycker är jättebra ;)
Nähe, nu är det väl dags att ta tag i tvätten..
Har en j*vla massa tvätt som ska göras....

Nettan, ska vi ta en promenad någon kväll i veckan kanske??

Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

jag går mer än gärna...

2009-01-27 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback