idag kom det..

idag kom beskedet som Matilda väntat på :)
den 14/1 kl 18-19 börjar hon träna på solflickorna ( www.sol-flickorna.se )
Hon har tjatat ända sen vi ställde henne i kö på att hon vill börja och nu ska hon äntligen få göra det.
I helgen ska vi åka och köpa gymnastikdräkt till henne :)

Idag gick jag in för att kolla vart Nettans födelsedagspresent befann sig och den kommer imorgon :)
Så i helgen måste vi ses :) haha...

Idag har jag haft ledningsgruppsmöte... From tisdag-söndag nästa vecka har jag jouren 8.00-22.00 udda veckor...
Imorgon ska vi samlas i Farsta... Anna fyller nämligen år.. vilket även min mamma gör så Grattis till både Mamma & Anna imorgon den 9 Januari :)

Snart fyller min lillfis år också, om 6 dagar :) Men vi kommer att fira honom på söndag.. Eller det kommer bara bli vi och Pierre mamma med man.. eventuellt kommer Malin upp men det är inte bestämt ännu.

Idag ringde Pierres mormor hit.. Vi pratade om hemtjänst.. Fan vilken skillnad det är på privat och kommunal..
Tur att vi inte beter oss som kommunal hemtjänst, då hade jag absolut inte blivit chef.. Behöva ta emot skit varje dag..
Näe tacka vet jag privat hemtjänst :)
Pierres mormor sa det som alla sa när man frågar varför dom har kommunal och inte privat..
-Att det är dyrare med privat än kommunal, vilket det INTE är.. Det kostar precis lika mycket...

Ikväll kl 20 ska jag kolla på antikrundan. Det är ju från söderköping så då kanske man ser någon man känner ;)
Näe nu orkar jag inte skriva mer..
Bye Bye
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback