Kalas över

Sitter i köket nu alldeles ensam :)
Tänkte låta Malin sova en stund till..
Barnen är på skola och dagis, Oliver vinkade inte till mig idag heller..
Han tycker inte det är så viktigt.. skitunge!! ;)
Jag fick väcka Oliver imorse, han som alltid annars väcker oss mitt i natten, antar att han var trött efter kalaset igår..
Jag är sååå glad att Nettan kunde vara här utan att reagera på katten..
Foffe har nu en tjej :) Han frågade chans på henne via sms igår *gulligt*
När hon sen kom hit var han supergenerad och när dom råkade titta på varann blev båda illröda i ansiktet..
Sötnosar :)
Foffe var helt hundra på att hon skulle säga nej så han blev nog väääldigt förvånad när svaret inte blev det :)

Annars var gårdagen bara bra.. Oliver fick en data (liten nalle puh) och en vävmojjäng, klossar och pärlplattor av oss..
Av Nettan m familj fick han en pirates of the carribean bilbana och av farmor o roger ett pussel sen var det typ 2 hundar som stod på en bräda och sjöng som han tyckte jättemycket om..
Jag tycker det är skitsvårt att köpa nägot när han fyller så här nära jul...

Idag ska jag köra Malin till tåget kl 10. sen ska jag åka till Nettan och förhoppningsvis boka vår resa..
Sen ska jag köpa gympadräkten till Matilda som hon måste ha på onsdag.. Hon är lite smånervös för att börja på solflickorna men det kommer nog gå bra hoppas jag, sen ska jag köpa en present åt grannens Emma också, vet inte bara vad jag ska köpa, men det löser sig antar jag :)

Imorgon är det jobb som gäller igen, har jouren fram till 22 hela veckan får se hur det kommer gå :) haha

Näe nu ska ja ta mig en kopp kaffe till så jag vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback