nu är det bestämt

Imorgon typ 10.25 ska taxi Pernilla åka till Flemingsberg för att hämta upp lillasyster på tåget :)
Hon ska ta med sig SuperMarioBros (Det skiiiitgamla som ja spelade när jag var en snorvalp ;)
Ni vet där man fick blåsa i spelen ibland ?!? Kommer ihåg när vi satt (Madde,Malin & jag) med dosorna och "hoppade" med dom både uppåt och åt vänster och höer, kanske i hopp om att det skulle bli bättre? Vad vet jag? haha..
Fast det var ju aldrig en själv som hoppade med dosan utan bara alla andra :)
Fast det är till Wiispelet vi ska spela men det är samma spel ;)
Så nu vet jag vad jag kommer göra i helgen :)

"Tränade" på wii fit igår, den undrade om jag var upptagen i förrgår.. haha... HUR F*N kan den hålla koll på mig ? :)
Den skäller ju på mig om ja inte är där varje dag.. BLÄ...

Pierre ska på body pump imorrn, ska bli kul o se vad han tycker om det..

Gonatt... igen..

Kommentarer
Postat av: Nettan

vad skoj..vill oxå spela juh...=( pussa

2009-01-09 @ 23:59:31
Postat av: Pillipluttan

Du får gärna komma hit och spela om du vill :)

2009-01-10 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback